Mind Parking
นโยบายทางธุรกิจ
การจัดส่ง
เมื่อคุณจองที่จอดรถสำเร็จระบบจะส่งข้อมูลหลักฐานการจองไปยังอีเมลของคุณและคุณยังจะสามารถดูประวัติการจองที่แอปพลิเคชัน มายด์ ปาร์คกิ้งได้
การยกเลิกหรือการคืนสินค้า
เมื่อคุณจองสำเร็จแล้วจะไม่สามารถยกเลิกรายการหรือคืนสินค้าได้
การคืนเงิน
บริษัท มายด์เบส คอร์ปอเรชั่น จำกัด (“บริษัทฯ”) ขอแจ้งนโยบายการคืนเงินเพื่อเป็นข้อตกลงและสร้างความเข้าใจเกี่ยวกับการใช้บริการแอปพลิเคชัน มายด์ ปาร์คกิ้ง ดังนี้
บริษัทฯ จะทำการคืนเงินค่าบริการในส่วนของการเติมเงินมีดังนี้
แบบ “เต็มจำนวนและไม่มีค่าธรรมเนียม”
โดยผู้ใช้งานแอปพลิเคชันจะต้องแจ้งความประสงค์การขอคืนเงินไม่เกินเวลา 17.00 น. และภายในวันที่ลูกค้าเติมเงินเข้าแอปพลิเคชันโดยยื่นคำร้องผ่านช่องทางอีเมล
support@mindparking.co
และธุรกรรมจำนวนเงินดังกล่าวต้องไม่นำไปจอง/ซื้อ หรือชำระเงินรายการใดๆ ภายในแอปพลิชัน
แบบ “บางส่วนและมีค่าธรรมเนียม”
หากธุรกรรมจำนวนเงินดังกล่าวได้นำไปจอง/ซื้อ หรือชำระเงินรายการใดๆ ภายในแอปพลิชันแล้วการขอคืนเงินจะมีค่าธรรมเนียมการทำรายการจำนวน 5% ของยอดเงินที่ท่านต้องการขอคืน โดยท่านสามารถยื่นคำร้องผ่านช่องทางอีเมล
support@mindparking.co
ระยะเวลาการคืนเงินมีรายละเอียดดังนี้
กรณีลูกค้าชำระเงินเต็มจำนวน ตัดผ่านบัตรเครดิตของธนาคารพาณิชย์
ที่จดทะเบียนในประเทศไทย จะทำการคืนเงินกลับไปยังบัตรเครดิตที่ลูกค้าใช้ในการชำระเงิน โดยใช้ระยะเวลาประมาณ 15 – 20 วันทำการ โดยที่จะขึ้นอยู่กับรอบการตัดบัตรเครดิตของธนาคารเจ้าของบัตรของลูกค้า
กรณีลูกค้าชำระเงินเต็มจำนวน ตัดผ่านบัตรเดบิตของธนาคารพาณิชย์
ที่จดทะเบียนในประเทศไทย จะทำการคืนเงินกลับไปยังบัตรเดบิต ที่ลูกค้าใช้ในการชำระเงิน โดยใช้ระยะเวลาประมาณ 45 – 60 วันทำการ นับจากวันที่ลูกค้าได้รับการแจ้งจากบริษัทฯ โดยที่จะขึ้นอยู่กับเงื่อนไขของธนาคารเจ้าของบัตรของลูกค้า
กรณีลูกค้าชำระเงินเต็มจำนวน ผ่านช่องทางการโอนเงิน
จะทำการคืนเงินกลับไปยังเลขที่บัญชีที่ลูกค้าแจ้ง โดยใช้ระยะเวลาประมาณ 7 – 14 วันทำการ นับจากวันที่ลูกค้าได้รับการแจ้งจากบริษัท (หลังจากบริษัทฯ ได้รับเอกสารประกอบการคืนเงินจากลูกค้าครบถ้วนแล้ว)
Business Policy
Delivery
Once you have successfully reserved a parking space, the system will send proof of reservation to your email, and you will also be able to view your booking history on the Mind Parking application.
Cancellation or Return
Once you have made a reservation, you cannot cancel or return the item.
Refund
Mindbase Corporation Co., Ltd. ("the Company") would like to inform the refund policy as an agreement and create understanding about the use of the Mind Parking application as follows:
The company will refund the service fee for top-up as follows:
"Full amount and no fee".
Application users must request a refund no later than 5:00 p.m. and within The day the customer tops up the application by submitting a request via email to
support@mindparking.co
and transactions Such an amount must not be reserved or purchased, or any payment must be made within the application.
On a "partial and for a fee"
basis if the transaction amount is reserved or purchased. or make any payment Within the app, refunds are subject to a transaction fee of 5% of the amount you wish to refund. You can submit a request via email at
support@mindparking.co
The refund period is as follows:
In case of full payment Cut through the credit cards of commercial banks
registered in Thailand. A refund will be made to the credit card used by the customer for payment. It takes about 15–20 business days, depending on the credit card cutting cycle of the customer's card-issuing bank.
n case of full payment Cut through the debit card of a commercial bank
registered in Thailand. The refund will be returned to the debit card that customers used to pay. It takes about 45–60 working days from the date the customer receives the notification from the company, which will depend on the conditions of the customer's card-issuing bank.
In the case of full payment via money transfer.
The refund will be returned to the account number that the customer provided. It takes about 7–14 working days from the date the customer receives the notification from the company. (after the company received complete refund documentation from the customer)